Умови доставки та оплати
Способи доставки
- УВАГУ Ретельно перевіряйте замовлення при отриманні! У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. Увага! При отриманні товару у відділенні пошти у Вас є час на ознайомлення з товаром. Забравши посилку, Ви підтверджуєте, що товар відповідає опису і він належної якості. * Якщо товар був забраний з відділення, а після оглянутий і виявлені механічні пошкодження - магазин претензії не приймає і вправі відмовити Вам у обмін і повернення товару. Вартість доставки Новою Поштою на відділення: від 40 грн. Укрпоштою на відділення : від 26грн . Термін доставки у середньому 1-3 дні. ТК Нова Пошта : При отриманні замовлення післяплатою до оплати: вартість товару + вартість доставки + комісія у розмірі 2% від суми замовлення +20 грн. Укрпошта: При отриманні замовлення післяплатою до оплати: вартість товару + вартість доставки + комісія в розмірі 10грн (при вартості вище 1000грн накладеного платежу , розмір комісії збільшується )
- Вартість доставки на відділення: від 26 грн. Строки доставки від 1-5 днів (в залежності від дальності населеного пункту)
- Оплачується аванс у розмірі транспортних витрат при відправленні замовлення післяплатою.
Способи оплати
Гарантія:
За фактом виявлення дефекту, безпосередньо на відділенні ви повідомляєте співробітникові Нової пошти про пошкодження. Важливо! факт пошкодження товару необхідно зафіксувати безпосередньо на відділенні Нової пошти, в присутності уповноважених працівників. І обов'язково уведомляете оператора про виявлення дефекту. У разі відмови від огляду товару на відділенні перевізника претензії про пошкодження не приймаються. Якщо транспортна компанія визнала факт псування вантажу, ви отримаєте страхову компенсацію, після заповнення необхідних документів, у терміни встановлені ТОВ «Нова пошта». Відправник страхує вантаж на повну його вартість. У разі, якщо пошкодження товару сталося з вини відправника (відправник визнав цей факт), питання про відшкодування коштів та його розміру вирішується в індивідуальному порядку з кожним клієнтом, в залежності від ступеня пошкодження. Дані умови не поширюються на дефекти, які виникли через певний період часу, в процесі експлуатації