Продавець Інтернет-магазин Сан-Трейд. Доставка по Україні! розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
966 відгуків
+380 (50) 642-97-98
+380 (67) 566-02-42
Інтернет магазин Сан Трейд
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Нова Пошта
  • Доставка поштоюУВАГУ Ретельно перевіряйте замовлення при отриманні! У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. Увага! При отриманні товару у відділенні пошти у Вас є час на ознайомлення з товаром. Забравши посилку, Ви підтверджуєте, що товар відповідає опису і він належної якості. * Якщо товар був забраний з відділення, а після оглянутий і виявлені механічні пошкодження - магазин претензії не приймає і вправі відмовити Вам у обмін і повернення товару. Вартість доставки Новою Поштою на відділення: від 40 грн. Укрпоштою на відділення : від 26грн . Термін доставки у середньому 1-3 дні. ТК Нова Пошта : При отриманні замовлення післяплатою до оплати: вартість товару + вартість доставки + комісія у розмірі 2% від суми замовлення +20 грн. Укрпошта: При отриманні замовлення післяплатою до оплати: вартість товару + вартість доставки + комісія в розмірі 10грн (при вартості вище 1000грн накладеного платежу , розмір комісії збільшується )
  • Meest ПОШТА
  • УкрпоштаВартість доставки на відділення: від 26 грн. Строки доставки від 1-5 днів (в залежності від дальності населеного пункту)
  • Доставка кур'єромОплачується аванс у розмірі транспортних витрат при відправленні замовлення післяплатою.
  • Укрпошта

Способи оплати

  • Готівкою
  • Оплата за реквізитами
  • Оплата картою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Післяплата

Гарантія:

За фактом виявлення дефекту, безпосередньо на відділенні ви повідомляєте співробітникові Нової пошти про пошкодження. Важливо! факт пошкодження товару необхідно зафіксувати безпосередньо на відділенні Нової пошти, в присутності уповноважених працівників. І обов'язково уведомляете оператора про виявлення дефекту. У разі відмови від огляду товару на відділенні перевізника претензії про пошкодження не приймаються. Якщо транспортна компанія визнала факт псування вантажу, ви отримаєте страхову компенсацію, після заповнення необхідних документів, у терміни встановлені ТОВ «Нова пошта». Відправник страхує вантаж на повну його вартість. У разі, якщо пошкодження товару сталося з вини відправника (відправник визнав цей факт), питання про відшкодування коштів та його розміру вирішується в індивідуальному порядку з кожним клієнтом, в залежності від ступеня пошкодження. Дані умови не поширюються на дефекти, які виникли через певний період часу, в процесі експлуатації

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner